مشاوره رایگان

دسته بندی:تحلیلی
تاریخ انتشار:چهار شنبه 13 تیر 1403
نویسنده:مهدی جام گوهری

آموزش برنامه نویسی بک اند در کاشان

برنامه نویسان حوزه وب به دو دسته فرانت اند کار و بک اند کار تقسیم میشوند . اگر شما به تازگی به این حرفه علاقه مند شدید ، طبیعتا اطلاعاتی راجع به هیچ چیز ندارید . برای اینکه شما با این موضوعات آشنا شوید به خواندن این وبلاگ آموزشی از شرکت برنامه نویسی وارنا دعوتتان میکنیم . سپس راهنمای یادگیری این حوزه در کاشان را در اختیار شما قرار می دهیم .

Backend
آموزش جامع برنامه نویسی بک اند

بک اند چیست ؟

Back End ، به قسمتی از وب سایت گویند که کاربر اجازه و توانایی دیدن آنرا ندارد . به اصطلاح دیگر بک اند وظیفه کنترل یک سایت و هندل کردن منطق سایت را دارا میباشد . این قسمت به دلیل اینکه ساختمان اصلی و مرکزی یک سایت میباشد کاربر اجازه دسترسی به آن را به دلایل امنیتی ندارد . وظیفه برنامه نویس بک اند این است که اطلاعات و واکنش های مرتبط با فعالیت کاربر را پردازش کند .

مطالعه کنید : برنامه نویسی بک اند چیست ؟

Backend
برنامه نویسی بک اند

آموزشگاه برنامه نویسی در کاشان

برای اینکه آموزش های خود را در حوزه بک اند آغاز کنید ، نیاز به یک آموزش اصولی و قابل اعتماد دارید که بتوانید تمام مباحث برنامه نویسی را به خوبی درک کنید . آموزشگاه برنامه نویسی وارنا این امر را محقق کرده است . یعنی آموزشگاه ما با افتخار دوره های خود را با بهترین متد و به روز ترین آنها برگزار می کند و بدون شک هنرجو در تمام مباحث فهم و درک عالی به دست می آورد و به راحتی می تواند از آنها استفاده کند . دلیل این حرفمان پروژه محور بودن دوره هایمان است ، بدین معنی که هر مبحثی آموزش داده می شود علاوه بر تمارینی که برایشان انجام می شود موارد استفاده شان در پروژه های واقعی نیز مشخص می شود . با این تفاسیر بهترین اموزشگاهی که در کاشان برای امر آموزش برنامه نویسی پیدا می کنید آموزشگاه ماست .

Backend
آموزش برنامه نویسی

آموزش های ما

  • 1- آموزش حضوری
  • نوع اول آموزش ما , آموزش حضوری است . آموزش های حضوری ما در دفتر و آموزشگاه فنی و حرفه ای برنامه نویسی وارنا برگزار میشود که در قبل بیشتر در رابطه با دفترمان به عرضتان رساندیم .

  • 2- آموزش غیر حضوری
  • در این نوع آموزش شما با دسترسی داشتن به دوره های ما میتوانید به صورت غیر حضوری آموزش ها را پشت سر بگذارید . دسترسی به آموزش های غیرحضوری ما به صورت مادام العمر میباشد که این بدین معنی است شما هر موقع که خواستید میتوانید شروع به یادگیری کنید .

Backend
آموزش برنامه نویسی

دوره های آموزشی ما

دوره های آموزشی بک اند ما شامل تمام چیزی می شود که احتیاج دارید در این زمینه به کار بگیرید . اما باید آنها را به شما معرفی کنیم :

  • 1- زبان برنامه نویسی پایتون (python)
  • زبان برنامه نویسی پایتون یکی از بهترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در سطح جهان می باشد که بسیاری از افراد که سمت بک اند کار می کنند با این زبان آغاز و در حال ادامه دادن می باشند

    python
    زبان برنامه نویسی پایتون
  • 2- فریمورک محبوب جنگو (Django)
  • جنگو یک فریمورک بسیار قوی از زبان پایتون است که در سال 2003 ارائه شده است و ببینید به چه میزان قدرتمند است که تا به امروز یکی از بهترین ها می باشد

    Django
    فریمورک جنگو

مزایای جنگو

  • 1- پر کاربرد بودن
  • از نطر کاربرد نمی توان آن را محدود کرد یعنی هر کاری شما طلب کنید به راحتی در اختیارتان می گذارد .

  • 2- مقیاس پذیری
  • برای جنگو پروژه های بزرگ و کوچک فرقی نمی کند و شما برای هر پروژه میتوانید از آن استفاده کنید .

  • 3- امن بودن
  • جنگو شما را از موارد امنیتی به دور نگه می دارد زیرا شعار جنگو این است .

سخن پایانی

اگر شما در کاشان اقامت دارید و به دنبال آموزشی مناسب و مکانی مناسب برای یادگیری برنامه نویسی هستید به شما پیشنهاد شرکت در کلاس های آموزشی آموزشگاه فنی و حرفه ای وارنا را می دهیم تا در اولین فرصت شما شروع به یادگیری کنید و وقت و عمرتان بیهوده هدر نشود . حتی شمایی که در کاشان حضور ندارید هم می توانید آموزش های ما را دنبال کنید و خود را به بالاترین درجه در برنامه نویسی برسانید .