مشاوره رایگان

دسته بندی:آموزش برنامه نویسی
تاریخ انتشار:دوشنبه 12 تیر 1402
نویسنده:مهدی جام گوهری

بهترین دوره های جاوا اسکریپت

در دنیای وب و برنامه نویسی،زبان جاوا اسکریپت یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی است. ممکن است شما به فکر یادگیری این زبان قدرتمند بیفتید اما برنامه ریزی برای خود نداشته باشید. برنامه ریزی که برای یادگیری هر مبحثی وجود دارد دیدن آموزش مناسب و عالی است تا شما را در هر زمینه ای که هستید حرفه ای کند. دیدن آموزش ،نصف راه را برای بیننده هموار میکند و نصف دیگر راه استمرار و تمرین است که توسط خود شخص و بسته به تلاشش در آن زمینه حرفه ای می شود. ما در وبلاگ قصد داریم نصف راه یعنی آموزش خوب را در اختیار شما قرار دهیم و نصف دیگر به عهده خود شماست که چقدر تلاش میکنید.

مطالعه کنید:جاوا اسکریپت چیست؟

دوره آموزش جاوا اسکریپت فارسی

  • شرکت برنامه نویسی وارنا
  • برای اینکه بتوانید به زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت مسلط شوید نیاز به دیدن یک دوره آموزشی بسیار عالی هستید. باید بگوییم که با افتخار شرکت وارنا با ارائه دوره های مختلف از جمله دوره جاوا اسکریپت در خدمت شما است . این دوره شامل بیش از 30 ساعت آموزش می شود و آن را با زبانی آسان و با بهترین متد روز دنیا در اختیار شما قرار می دهیم. این دوره شما را در زبان جاوا اسکریپت از صفر به صد می رساند و بعد از دیدن این دوره شما دیگر نیاز به منابع دیگر ندارید

دوره آموزش جاوا اسکریپت انگلیسی

  • وبسایت W3schools

    بهترین منبع آنلاین برای یادگیری زبان جاوا اسکریپت را می‌توان سایت W3schools دانست، این وب سایت بیشتر برای افراد مبتدی طراحی شده است تا بتوانند در مدت کوتاهی آشنایی‌های اولیه با این زبان را بدست آورند. هر مفهومی که وجود دارد توسط این سایت با مثال های متعدد توضیح داده شده است.

  • وبسایت Udemy

    وب سایت یودمی دوره های بسیار زیادی برای تمامی حوزه ها در صنعت دیجیتال دارد که برای هر حوزه نیز به صورت کامل رودمپ دارد و به صورت کامل برای هر حوزه دوره طرحی و تولید کرده است. این وب سایت دوره های زیادی دارد و می توان گفت مدرسین این دوره های نیز بسیار عالی می باشند . ما به شما برای آموزش جاوا اسکریپت دوره جوناس را پیشنهاد میکنیم.

  • سایت javaScript.info

    این وب سایت یکی از بهترین پلتفرم‌های آنلاین برای یادگیری برنامه نویسی برای مبتدیان می‌باشد. این سایت یک آموزش آنلاین و رایگان را برای یادگیری برنامه نویسی به زبان جاوا اسکریپت به شما ارائه می‌دهد. طرفداران و دنبال کنندگان این سایت بسیار زیاد هستند و دلیل آن نیز خوب بودن این وبسایت است.

کتاب های آموزش جاوا اسکریپت

اگر شما شخصی کتابخوان هستید و به خود میبینید که میتوانید با کتاب خواندن مطلبی را فرا بگیرید،ما به شما چند کتاب از منابع فارسی و انگلیسی را به شما پیشنهاد میکنیم:

  • کتاب A Smarter Way to Learn JavaScript

    نویسنده این کتاب مارک مایزر است که میگوید کسانی که میخواهند جاوا اسکریپت را یاد بگیرند با دو مشکل روبرو هستند. این دو مشکل درک ساختار و حفظ آن است که این شخص در این کتاب به طور خاص به این دو موضوع میپردازد. به اتفاق نظر بسیاری از برنامه نویسان این بهترین کتاب برای یادگیری جاوا اسکریپت است.

  • کتاب آموزش گام به گام جاوا اسکریپت

    نویسنده این کتاب عین اللّه جعفر نژاد قمی است. همانطور که از نامش پیدا است این یک منبع فارسی برای یادگیری جاوا اسکریپت است. این کتاب به آموزش زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت از مبانی پایه تا دروس پیشرفته می‌پردازد. کتاب آموزش گام به ام جاوا اسکریپت، بهترین کتاب آموزش JS به زبان فارسی محسوب می‌شود.

  • کتاب Eloquent JavaScript

    نویسنده این کتاب Marjin Haverbeke است. این کتاب ویژگی خوبی که دارد این است که از تمرینات عملی زیاد استفاده کرده است. این نکته درباره این کتاب وجود دارد که اساساً یک کتاب جاوا اسکریپت نیست، اما مقدمه‌ای برای برنامه‌نویسی با استفاده از جاوا اسکریپت ارائه می‌دهد.

  • کتاب javascript.info

    نویسنده این کتاب Ilya Kantor است. کتاب "javascript.info" یک منبع آنلاین است که پوشش جامع و عمیقی از جاوا اسکریپت ارائه می دهد. این طیف گسترده ای از موضوعات، از جمله اصول اولیه زبان، دستکاری DOM، برنامه نویسی ناهمزمان، و مفاهیم پیشرفته تر مانند بسته شدن و نمونه های اولیه را پوشش می دهد. این کتاب در قالب آموزشی با مثال‌ها و تمرین‌های تعاملی برای کمک به خوانندگان برای تمرین و تقویت درک خود از جاوا اسکریپت ساختار یافته است. این یک منبع محبوب در بین مبتدیان و توسعه دهندگان با تجربه برای یادگیری و تسلط بر جاوا اسکریپت است.

  • کتاب You don’t know js

    نویسنده این کتاب کایلی سیمپسون است که در این کتاب به صورت کامل این زبان را آموزش می دهد. نمیتوان به آن کتاب گفت جون یک مجموعه شامل 6 کتاب مجزا و مجموعا بیشتر از 1000 صفحه است که تقریبا تمام مباحث آموزش Java Script را پوشش می‌دهد.

سخن پایانی

به عنوان جمع کننده کلام باید بگوییم که شما میتوانید با دیدن دوره های و خواندن کتاب ها به درکی عمیق در رابطه با زبان برنامه نویسی قدرتمند جاوا اسکریپت دست پیدا کنید. ما به شما پیشنهاد میکنیم در دوره صفر تا صد جاوا اسکریپت شرکت برنامه نویسی وارنا شرکت کنید تا از مزایایی مثل پشتیبانی مادام العمر،استخدام شدن در شرکت ما و... استفاده کنید .