مشاوره رایگان

دسته بندی:تحلیلی
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 تیر 1403
نویسنده:مهدی جام گوهری

آموزش برنامه نویسی مخصوص کودکان در کاشان

برنامه نویسی یکی از محبوب ترین شاخه های علمی و تکنولوژی روز دنیاست که هر ساله تعداد بسیار زیادی از افراد به دلیل علاقه ای که نسبت به برنامه نویسی دارند به سمت این شاخه حرکت می کنند . برنامه نویسی بدون هیچ محدودیت سنی ، جنسیتی ، علمی و ...در اختیار عموم قرار گرفته است که هر شخص با هر دانشی میتواند آن را شروع کند . حال اگر کودکان و افراد با سن و سال کمتر از باقی افراد بخواهند شروع کنند ;آیا این امر یادگیری برنامه نویسی برای کودکان ممکن است ؟ جواب این سوال مشخص ترین جوابی است که میتوان داد که آن بله هست . کودکان به راحتی میتوانند یادگیری برنامه نویسی را شروع کنند اما با توجه به شرایط و ظوابطی که در ادامه به عرض شما میرسانیم .

learningprograming
آموزش برنامه نویسی جامع مخصوص کودکان

یادگیری ساده

خب شاید برایتان سوال باشد که یادگیری ساده به چه معناست. باید بگوییم که مفاهیم برنامه نویسی شاید مشکل باشد اما با توجه به آموزش درست مفاهیم به سادگی قابل فهم و درک می شوند و کودک در حال آموزش به راحتی مفاهیم را متوجه می شود چرا که این مطالب که قرار است کودک فرا بگیرد به خرد ترین و ساده ترین شکل ممکن تبدیل شده است و برای هر کودکی قابل فهم است . اما فقط یادگیری مفاهیم ملاک نیست ; چرا که بالاخره هر مطلبی میزان مدت محدودی در ذهن هر فرد ماندگار است و برای جلوگیری از فراریت موضوعات داخل ذهن باید با تمارین آنها را تثبیت کرد . حال تمارین نیز نباید سطح بالا باشد که درک آن سخت باشد و باید تمارین ساده و کاربردی را در نظر گرفت تا بتواند موضوعات را داخل ذهن تثبیت کند.

learningprograming
یادگیری ساده برنامه نویسی

آموزش های آموزشگاه برنامه نویسی وارنا

به دلیل سن پایین کودکان آموزش هایی که برای این رده سنی ارائه می کنیم با توجه به شرایط نباید مطالب سنگین را شامل شود به همین دلیل کار را با آموزش فرانت اند آغاز می کنیم که مطالب اولیه این بخش آسان می باشد و در ادامه که راه برای کودکان هموار تر می شود کم کم شروع به آموزش های کمی سنگین تر می کنیم و کودکان را با مطالب عمیق تر آشنا می کنیم . باید خاطرنشان کنیم که مطالب عمیق تر نیز با درک و درایت به سن کودکان آموزش داده می شود و تمام مطالب به اصطلاح سهل و آسان آموزش داده می شوند . پس یادگیری مفاهیم اولیه مثل آب خوردن است برای کودکان و سپس مفاهیم سخت تر نیز ما تبدیل به آب خوردن می کنیم برای فرزندانتان تا کامل مفاهیم را درک کنند .

learningprograming
آموزشگاه برنامه نویسی وارنا

چرا باید کودک من برنامه نویسی یاد بگیرد ؟

جامعه امروز جهانی به دلیل حرکت به سوی پیشرفت روز به روز بیشتر به سمت تکنولوژی حرکت می کند . بهتر است بگوییم به سوی برنامه نویسی حرکت می کند چون اگر نگاه اجمالی به دنیای دور و اطرافتان بیندازید تمام حرفه ها به برنامه نویسی احتیاج دارند . از شاخه رباتیک گرفته تا آن شغل فنی که امروزه با پیشرفت علم دستگاه های آنها نیاز به برنامه نویسی دارد . این فرصت یادگیری که به فرزندانتان می دهید آینده ای بسیار چشمگیر در اختیارش قرار می دهید.

learningprograming
فراگیری برنامه نویسی کودکان

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در کاشان

شرکت برنامه نویسی وارنا بیش از ده سال است که در زمینه آموزش فعالیت دارد و دلیل دیگر اجرای پروژه های بزرگ مقیاس است که میتوان با جرأت گفت بهترین آموزشگاهی است که در کاشان میتوانید پیدا کنید . از آن طرف آموزشگاه ما این تضمین را دارد که به خوبی کودکان شما آموزش های ما را متوجه خواهند شد و دلیل این حرفمان هم تجربه بالایی است که در آموزش دادن داریم . تمارینی که برای تثبیت آموخته ها می دهیم کاملا متناسب با سن و سال هنرجوهایمان می باشد که نکته مثبت داستان این است که هیچ هنرجویی بدون دانش از آموزشگاه ما خارج نمی شود .

learningprograming
بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در کاشان

آموزشگاه ما در کاشان

ما در اصفهان و تهران سال های زیادی است که فعالیت داریم و در کاشان نیز شعبه جدیدی از شرکت برنامه نویسی وارنا را تاسیس کردیم . اموزشگاه ما در کاشان به مانند دو شعبه دیگرمان در تجهیز ترین حالت ممکن قرار دارد و نگرانی بابت امکانات و تجهیزات نباید داشته باشید .

آدرس و راه ارتباطی با ما

کاشان - بلوار امام رضا - روبروی فروشگاه گل یاس - جنب بوتیک جین ایران - طبقه دوم ساختمان
09302912053

learningprograming
آموزشگاه برنامه نویسی وارنا

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی اگر در کاشان اقامت دارید و به دنبال بهترین آموزشگاه برای فرزندانتان هستین تا به خوبی برنامه نویسی را فرابگیرند بدون شک و به راحتی میتوانید مقوله آموزش کودکان و فرزندانتان را به عهده ما بگذارید و به خوبی جواب این عملتان را نیز دریافت خواهید کرد .