مشاوره رایگان

دسته بندی:تحلیلی
تاریخ انتشار:یکشنبه 25 شهریور 1403
نویسنده:مهدی جام گوهری

تاثیر استخدام بر کسب تجربه در برنامه نویسی

در جامعه ی امروزی و با ورود عصر جدیدی از ارتباطات و تکنولوژی این نکته بسیار مورد توجه واقع میشود که می بایست با جامعه و عصر تکنولوژی همگام و همسو شویم و خب چه شغل و حرفه ای بهتر و مناسب تر از برنامه نویسی که میتوان با قاطعیت گفت که تقریبا در هر حوزه و کاری در حال ورود و ارتقا بخشی است . بنابراین مناسب ترین حرفه ای که یک نفر با توجه به استعداد و موارد گفته شده در بالا میتواند اتخاذ کند همین حرفه ی برنامه نویسی میباشد که اگر شخصی با استعداد و تلاش خود به این حرفه مشغول شود مطمئناً میتواند به مراتب بالایی دست یابد .

Employment
استخدام به همراه آموزش

اما موضوعی که در اینجا مطرح میگردد آن است که با توجه به اهمیت برنامه نویسی در تمام سطوح و مراحل ، فقط کسانی که دارای تجربه ی زیاد و رزومه ی سنگین می باشند در اولویت برای گرفتن پروژه های عالی و مناسب می باشند . بنابراین اکتساب تجربه و داشتن یک رزومه ای که دارای پیاده سازی پروژه های خفن باشد بسیار مهم و ضروری است .

Employment
آموزش صحیح عامل استخدام

چگونه به همراه آموزش ، استخدام نیز بشویم ؟

سوال اصلی که شاید ذهن خیلی از افراد را درگیر کند آن است که از کجا باید شروع کرد؟ یا اینکه برای آموزش دیدن چگونه اقدام کنیم؟ و یا حتی چگونه رزومه ای خفن و سنگین با پروژه هایی سنگین و خفن درست کنیم؟ آنچه که مسلم است برای آغاز هر گونه امر و فعالیتی باید به گونه ای صحیح آموزش ببینیم و باید برای آموزش اصولی و صحیح مناسب ترین و کامل ترین دوره های مرتبط را مشاهده کنیم تا بتوان به راحتی کد نویسی کنیم .

هم اکنون شرکت برنامه نویسی وارنا با همراه داشتن دوره هایی بی نظیر به استقبال تمامی هنرجویان و متقاضیان یادگیری برنامه نویسی می آید و با تجربه ی اساتید خبره ای که در این حوزه چندین و چند سال است که فعالیت میکنند میتوان به نتیجه ای مطلوب دست یافت . شرکت برنامه نویسی وارنا به همراه ارائه ی دوره های کامل و جامع ، به دنبال جذب و استخدام افراد مستعد می باشد تا اضافه بر استفاده از آنان در پیاده سازی پروژه های فوق العاده برای آنان روزومه ای مفید و خفن جمع آوری کند .

Employment
آموزش با کسب تجربه عوامل استخدام در وارنا

آیا دوره های وارنا برای آموزش و کسب تجربه کافی است ؟

پاسخ به این سوال بله می باشد اما مطالبی که در ادامه به آن میپردازیم ، حکم تاییدی بر این پاسخ است . دوره های غیر حضوری وارنا از پایه ای ترین حالت ممکن شروع به آموزش میکند و تا صد درصد آنچه که واقعا نیاز خواهید داشت را به شما آموزش میدهد . ناگفته نماند که با پشتیبانی تمام وقتی که در اختیار شما قرار میگیرد دیگر از بابت امر یادگیری هیچ گونه تردیدی باقی نخواهد گذاشت . اما دوره های فرانت اند شرکت برنامه نویسی وارنا :

  • 1- HTML و CSS
  • برای آغاز مسیر یادگیری فرانت اند باید ابتدا زبان HTML را بیاموزیم تا پایه و اسکلت ساختمان یک سایت را ایجاد کنیم و سپس با آموختن CSS میتوانیم به آن ساختمان ایجاد شده طرح های زیبایی بدهیم .

    htmlcss
    دوره جامع CSS
  • 2- Tailwind و Sass
  • در مرحله بعد مشغول آموختن SASS که به کمتر نوشتن کد های CSS کمک میکند می شویم و سپس یادگیری Tailwind را آغاز می کنیم که کد های CSS شما را به راحتی نصف می رساند .

    TailwindSass
    دوره Tailwind و Sass
  • 3- JavaScript
  • در این مرحله ما زبان جذاب و بسیار پر کاربرد جاوااسکریپت را یاد میگیریم که در پویا سازی ساختمان سایتی که ایجاد کرده ایم نقش اساسی دارد .

    JavaScript
    دوره جامع JavaScript
  • 4-React js
  • در این قسمت ما شروع به یادگیری ریکت میکنیم تا مثل دوره ی قبلتر کد های جاوااسکریپتی خود را کوتاه تر و کمتر کنیم .

    Reactjs
    دوره React.js
  • 5- Next js
  • در مرحله آخر شما نکست را یاد میگیرید که علاوه بر کاهش کد های جاوااسکریپتی ، در بحث سئو و رتبه بندی سایت ها نیز تاثیر زیادی دارد

    Nextjs
    دوره Next.js

شرایط استخدام در شرکت برنامه نویسی وارنا

شرکت برنامه نویسی وارنا با توجه به پروژه های بزرگ مقیاسی که دارد ،نیروهای انسانی لازم را برای اجرای تمامی اهداف این پروژه ها ندارد ،بنابراین از میان هنرجوهای مستعد آن دسته از دوستانی که تلاش و تمرینات زیادی انجام داده اند و دانش خود را به نمایش گذاشته اند نیروی برنامه نویسی میپذیرد و در شرکت برنامه نویسی وارنا استخدام می شوند . واضح است که دلیل انتخاب از بین هنرجوهایمان ، حجم اعتماد به دانشی که از برنامه نویسی دارند می باشد . علاوه بر علمی که از دوره ها به دست می آورید ، شرکت وارنا در پروژه های بزرگی همچون سامانه های دولتی که در اختیار دارد تجربه ای به شما می دهد که در هزاران بار تماشای دوره ها نیز نمیتوانید به دست آورید .

همانگونه که پیشتر گفته شد به علت آنکه تمامی مطالب و آموزش هایی که شرکت برنامه نویسی وارنا به هنرجویان می آموزد ، جهت استفاده از آنان جهت پیاده سازی در پروژه های واقعی می باشد لذا هنرجویانی که توسط آموزش های غیر حضوری شرکت وارنا آموزش دیده اند کاملا توانایی پیاده سازی پروژه های واقعی را دارند و لذا شرایط استخدام این چنین هنرجویان نه تنها در شرکت برنامه نویسی وارنا بلکه در دیگر شرکت های برنامه نویسی نیز فراهم می باشد .

Employment
استخدام در شرکت برنامه نویسی وارنا

کسب تجربه مستلزم دریافت پروژه ی واقعی است !

همانطور که به آن اشاره شد به علت آن که تقریبا تمام افراد به دنبال یافتن افراد ماهر در هر زمینه ای برای پیشبرد اهدافشان می باشند ، در حوزه ی برنامه نویسی نیز به همین ترتیب است یعنی هر چه تجربه ی شما در پیاده سازی پروژه ها بیشتر باشد همانقدر احتمال دریافت کار های بیشتری دارید و این تجربه فقط با تمرین و کوشش خود هنرجویان حاصل میشود ، تمریناتی که بسیار بر استخدام و رزومه ی شما تاثیر دارد و صد البته باعث ارتقای دانسته های قبلیتان نیز میشود .

پروژه های واقعی که معمولا ب صورت تیمی پیاده سازی میشنود ، بسیار نیازمند تعامل میان اعضا برای پیشبرد اهداف پروژه می باشد که در نگاه اول شاید این گونه به نظر برسد که باری از دوش شما برداشته خواهد شد ولی این چنین نخواهد بود ، برآوردن هر آنچه که دیگر اعضای تیم به آن نیاز دارند بار ها و بار ها شما را وادار به تغییر در کد های نوشته شده ی تان می کند و حتی در مواردی ممکن است نیاز به تغییر در کل ساختار کد های نوشته شده تان نیاز باشد ، بنابراین داشتن تجربه ی فراوان در این زمینه بسیار ضروری و مهم است .

Employment
کسب تجربه در کار تیمی

سخن پایانی

در انتها شرکت برنامه نویسی وارنا از تمام کاربران و خوانندگان مقاله علاوه بر تشکر و قدردانی ، دعوت به یادگیری برنامه نویسی به سبکی نوین و مدرن می کند و اگر هنرجویان سر رشته ای از برنامه نویسی در حوزه ی فرانت اند دارند مجددا دعوت به مصاحبه جهت ارزیابی برای استخدام می کند تا بعد از تعیین سطح از آنها بتواند خدماتی را که شایسته ی آنها می باشد ارائه دهد .