مشاوره رایگان

دسته بندی:تحلیلی
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 تیر 1403
نویسنده:مهدی جام گوهری

آموزش برنامه نویسی فرانت اند در کاشان

با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن تمام سیستم ها ، محصولات دیجیتالی مثل وبسایت ها نیز به روز و پیشرفته شده اند . تقریبا همه ما تا به حال سروکاری با سایت های مختلف داشته ایم و تحت عنوان یک کاربرد از آن ها استفاده کرده ایم . اما تا به حال برای شما سوال نشده که چجوری این سایت ها ساخته میشوند ؟ سایت ها از طریق برنامه نویسی و توسط اشخاصی که در حوزه وب فعالیت میکنند ساخته میشود . بعد از دانستن این قضیه باید بدانیم که حوزه وب نیز به دو بخش فرانت اند و بک اند تقسیم میشود. حال این دو بخش سازنده یک سایت کامل هستند که هر دو بخش ویژگی ها و تعاریف مخصوص به خود را دارد اما ما در این وبلاگ آموزشی از شرکت برنامه نویسی وارنا به مفهوم فرانت اند (Front-End) میپردازیم .

آموزش فرانت اند

حوزه فرانت اند چیست ؟

در واژه ای که برای حوزه فرانت اند به کار برده می شود کلمه فرانت وجود دارد که اگر در معنای آن دقت کنیم جلو و مقابل معنی می دهد . پس می توان نتیجه گرفت که مفهوم این حوزه در جلو و مقابل خلاصه می شود . اما در کاربرد هم به همین صورت است یعنی هر چیزی که در ظاهر یک سایت می بینید اتفاق می افتد توسط یک برنامه نویس فرانت اند ایجاد می شود . اما اگر به صورت حرفه ای بخواهیم به این حوزه نگاه کنیم به دلیل ارتباط مستقیم برنامه نویس با کاربری که وارد سایت می شود client side نیز گفته می شود .

frontend
برنامه نویسی فرانت اند

دوره برنامه نویسی فرانت اند

  • 1- دوره جامع Html و CSS
  • برای آغاز راه در مسیر فرانت اند باید ابتدا زبان نشانه گذاری HTML را یاد بگیرید تا پایه و ساختمان یک سایت را ایجاد کنید و سپس با یادگیری CSS بتوانید به آن ساختمان ایجاد شده رنگ و لعاب بدهید .

    دوره جامع HTML
  • 2- دوره جامع Sass و Tailwind-css
  • در قدم بعدی باید کمی در کد نویسی راحت تر شوید و با تلویند و SASS آشنا می شوید که کد های بهتر و کمتر بنویسید .

    TailwindSass
    دوره Tailwind و Sass
  • 3- دوره 0 تا 100 جاوااسکریپت
  • در مرحله بعد شما یک زبان برنامه نویسی بسیار عالی که جاوااسکریپت می باشد را یاد میگیرید و با کمک آن میتوانید صفحاتی که با HTML و CSS ساختید را پویا سازی کنید و تعامل با کاربر را بیشتر کنید .

    javascript
    دوره جامع جاوااسکریپت
  • 4- دوره آموزش جامع React
  • در این مرحله باید باز در کد نویسی راحت تر شوید و این بار کد های جاوااسکریپتی راحت تر و بهتر می شود . طوری که شما با ریکت کد های جاوااسکریپتیتان نزدیک به نصف می شود .

    React
    دوره جامع React
  • 5- دوره آموزش جامع Next.js
  • در مرحله آخر شما نکست را یاد میگیرید که علاوه بر کاهش کد های جاوااسکریپتی ، در مقوله سئو (رتبه بندی سایت ها در گوگل) نیز تاثیر زیادی دارد

    Next
    دوره جامع Next

آموزشگاه ما

شرکت برنامه نویسی وارنا همانطور که در شهر های بزرگ همچون تهران و اصفهان و... دفاتری ایجاد کرد و موفق نیز بود ، در شهر کاشان نیز اموزشگاهی ایجاد و به مانند دفاتر دیگر شهر ها به تجهیز ترین حالت ممکن درآورده است و برای راحتی هنرجوهای خود ارزش بالایی برخوردار می باشد . در آموزشگاه ما اساتیدی که هستند جزو بهترین اساتید ایران و کاشان هستند و آزمون خود را با شرکت در پروژه های بزرگ مقیاس ما پس داده اند ، یعنی تمام اساتید ما در پروژه های ما نیز به ما کمک میکنند و مشارکت بزرگی دارند .

learning
آموزشگاه برنامه نویسی وارنا

راه ارتباطی و آدرس آموزشگاه ما

بلوار امام رضا - روبروی فروشگاه یاس - جنب بوتیک جین ایران - طبقه دوم ساختمان
09302912053

نحوه اموزش ما

آموزش های بخش فرانت اند ما به دو صورت برگزار می شود که آنها عبارت اند از حضوری و غیر حضوری که در ادامه توضیحاتی راجع بهش ارائه می دهیم :

  • 1- آموزش حضوری
  • نوع اول آموزش ما , آموزش حضوری است . آموزش های حضوری ما در دفتر و آموزشگاه فنی و حرفه ای برنامه نویسی وارنا برگزار میشود که در قبل بیشتر در رابطه با دفترمان به عرضتان رساندیم .

  • 2- آموزش غیر حضوری
  • در این نوع آموزش شما با دسترسی داشتن به دوره های ما میتوانید به صورت غیر حضوری آموزش ها را پشت سر بگذارید . مدرس آموزش های غیر حضوری ما جناب مهندس رستمیان (مدیریت شرکت برنامه نویسی وارنا) هستند که با تجربه بسیار عالی در زمنیه برنامه نویسی و همینطور آموزش برنامه نویسی بهترین متد را برای آموزش برگزیده و در اختیار شما عزیزان قرار میدهد . دسترسی به آموزش های غیرحضوری ما به صورت مادام العمر میباشد که این بدین معنی است شما هر موقع که خواستید میتوانید شروع به یادگیری کنید .

programingCourse
دوره های برنامه نویسی

سخن پایانی

اگر قصد یادگیری برنامه نویسی فرانت اند در کاشان را دارید بدون شک ما را انتخاب کنید و به صورت حضوری شروع به یادگیری این حوزه پر درآمد و محبوب کنید. هیچ جایی در کاشان با ویژگیی های ما پیدا نمی کنید که بتواند به شما برنامه نویسی را آموزش دهد . هر چه سریعتر اقدام به یادگیری برنامه نویسی بدون هیچ محدودیتی کنید.