مشاوره رایگان

دسته بندی:آموزش برنامه نویسی
تاریخ انتشار:پنج شنبه 18 اسفند 1401
نویسنده:مرتضی رستمیان

بهترین کتابخانه های Sass

قبل از اینکه به معرفی بهترین کتابخانه های موجود برای Sass بپردازیم ، بهتر است کمی با آن آشنایی پیدا کنیم. Sass یک پیش پردازنده (preprocessor) برای CSS میباشد. در واقع Sass یک نسخه ی پیشرفته تر از Css خام میباشد که به ما کمک میکند تا کد های Css را با سرعت و امکانات بیشتری استفاده کنیم. امروزه به ندرت دیده میشود که برنامه نویسان Front-End حرفه ای ، از Css خام برای طراحی UI سایت خود استفاده کنند و در این میان ، Sass به عنوان محبوب ترین و پرکاربرد ترین پیش پردازنده برای Css قد علم کرده است. در این مقاله از گروه برنامه نویسی وارنا، به معرفی بهترین و پرکاربردترین کتابخانه های Sass میپردازیم.

آموزش و استخدام در وارنا

آیا میدانستید که شما میتوانید این و Sass Tailwind جذاب و دوست داشتنی رو از صفر تا صد با دوره ی آموزشی که گروه برنامه نویسی وارنا تدارک دیده ، یاد بگیری ؟ خبر خوب همینجا به پایان نمیرسه. شما میتوانید پس از پایان دوره و کسب نمره ی قبولی ، با شرکت وارنا همکاری کنید و پروژه ی طراحی قالب UI دریافت کنی همین حالا ثبت نام کن . فرصت رو از دست نده !

سخن پایانی

Sass به تنهایی امکانات و سرعت بیشتری نسبت به Css خام را در اختیار ما قرار میدهد. چی بهتر از اینکه از کتابخانه های معرفی شده در این مقاله استفاده کنیم تا طراحی ها و دیزاین های جذاب تر و متفاوت نسبت به دیگر سایت ها داشته باشیم.