مشاوره رایگان

دسته بندی:تکنولوژی
تاریخ انتشار:سه شنبه 12 اردیبهشت 1402
نویسنده:امیر علی رستمیان

اشتراک جهانی 5جی تا پایان سال 2021

اشتراک جهانی 5جی تا پایان سال 2021

هدف وبلاگ

در این وبلاگ از گروه برنامه نویسی وارنا میخواهیم جدیدترین دستاورد شرکت اریکسون اطلاعاتی به شما بدیم و از اقدام جدیدی که این شرکت که اعلام نموده تا پایان سال 2021، 660 میلیون اشتراک جهانی 5G داشته باشد.

مطالعه کنید : شرکت اریکسون زمینه های کاری و دستاورد ها

مطالعه کنید : اینترنت چیست ؟

معرفی شرکت اریکسون

اشتراک جهانی 5جی تا پایان سال 2021

برند سوئدی اریکسون یکی از معروفترین برندهای فعال در دنیای مخابرات است که تقربیا ۲۷ درصد از بازار شبکه‌های موبایلی 2G/3G/4G را در اختیار دارد. ودر حال حاضر تلاش می‌کنند تا نقش خود را هرچه بیشتر در توسعه‌ی نسل بعدی شبکه‌ی موبایلی یعنی 5G افزایش دهند.

مطالعه کنید : نسل پنجم شبکه تلفن همراه

مطالعه کنید : نسل ششم شبکه تلفن همراه 6 جی هم از راه رسید

گزارش اعلام خبر شرکت اریکسون از نسل جدید G5

اشتراک جهانی 5جی تا پایان سال 2021

اریکسون پیش بینی می کند تا پایان سال 2021، 660 میلیون اشتراک جهانی 5G داشته باشد.
اوایل امروز، اریکسون، سازنده تجهیزات مخابراتی سوئدی، داده‌ها و پیش‌بینی‌های گزارش جدید خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، اریکسون می گوید پیش بینی جهانی برای اشتراک تلفن همراه 5G تا پایان سال 2021 به 660 میلیون نفر خواهد رسید. اریکسون تقاضای قوی‌تر از حد انتظار در چین و آمریکای شمالی را دلیلی برای پیش‌بینی جدید خود نسبت به 580 میلیون پیش‌بینی قبلی خود عنوان می‌کند.
اکنون بیش از یک دهه است که اریکسون درحال رقابت پیچیده با شرکت‌هایی دیگر همچون نوکیا و هواوی است. بنابراین علاوه بر حفظ اطلاعات در وضعیت فعلی بازار جهانی موبایل و پیش‌بینی‌های معمول آن، این شرکت به چگونگی بازار نیز توجه کرده است و در دهه گذشته پیشرفت کرده است.

اشتراک جهانی نسل جدید تا پایان سال 2021

اشتراک جهانی 5جی تا پایان سال 2021

مهم‌ترین ایده درپی این پیشبینی این است که G5 تقریباً نیمی (49٪) از تمام اشتراک‌های تلفن همراه را تا پایان سال 2027 به خود اختصاص خواهد داد. سازنده تجهیزات مخابراتی اریکسون گفت که انتظار دارد تا پایان سال 2027 به 4.4 میلیارد اشتراک G5 برسد که این رقم به این میزان خواهد رسید.
که تقریباً نیمی از اشتراک‌های تلفن همراه در آن زمان را تشکیل می‌دهند. معنی این موضوع این است که اشتراک جهانی G5 درمقطعی ازG4 پیشی خواهد گرفت. و انتظار می رود اشتراک G5 درسال 2027 به برترین فناوری دسترسی به تلفن همراه تبدیل شود.
شرکتی که قبلاً پیش‌بینی می‌کرد 5G به حدود 580 میلیون اشتراک برسد، توضیح می‌دهد که در پایان سه ماهه سوم، اشتراک 5G با 98 میلیون افزایش به حدود 570 میلیون نفر رسیده است. این شرکت توضیح می دهد که افزایش نسبت به آمارقبلی عمدتاً در نتیجه تقاضای قوی تر از حد انتظار در چین و آمریکای شمالی بوده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که تأثیر این تعداد تا حدی به دلیل کاهش قیمت دستگاه‌های 5G بوده است.

پیشبینی و تحلیل شرکت اریکسون

اشتراک جهانی 5جی تا پایان سال 2021

اریکسون اعلام کرده است که شمال شرق آسیا بیشترین نفوذ اشتراک G 5 را در حال حاضر دارد و آمریکای شمالی، کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اروپای غربی در آینده دنبال می‌شوند. در سال 2027، پیش بینی قطعا بیشتر خواهد بود زیرا آمریکای شمالی با 90 درصد بالاترین نفوذ G5 را خواهد داشت.
از سوی دیگر، اشتراک های 4G در طول سه ماهه تقریباً 48 میلیون افزایش یافته است و در حال حاضر در پایان سه ماهه سوم به بیش از 4.6 میلیارد رسیده است. پیش‌بینی می‌شود که تعداد اشتراک‌های 4G در سه ماهه چهارم 2021 به 4.7 میلیارد برسد، سپس تا پایان سال 2027 به حدود 3.3 میلیارد کاهش یابد زیرا مشترکان تمایل به اشتراک و استفاده از G5 دارند. همچنین، اشتراک‌های G3 حدود 45 میلیون کاهش یافت، در حالی که اشتراک‌های GSM/EDGE فقط در طول سه ماهه 43 میلیون کاهش یافت و سایر فناوری‌ها حدود 5 میلیون کاهش یافت.
برپیشبینی های انجام شده در این زمینه به این نتیجه میرسیم که سرعت رشد تکنولوژی به مقدار قابل توجهی در حال افزایش است و شرکت های بزرگ هر کدوم در تلاش هستن تا بازاریابی خودشون در این زمینه رو افزایش بدن برای همین با تبلیغات پیشرفته و ایجاد زیر ساخت های لازم زمینه رو فراهم میکنن تا مشترکین خودشون رو افزایش بدن و دلیل افزایش و علاقه مردم و کاربران به استفاده از تکنولوژی های پیشرفته هم روز به روز در حال افزایش است پس طبق این نتیجه گیری ها میشه به پیشبینی های انجام شده در این موضوع توسط شرکت اریکسون باور داشت اینم از نتیجه گیری شرکت برنامه نویسی وارنا

مطالعه کنید : زیر ساخت 5 جی و تلفن هایی که 5جی را پشتیبانی میکنن