مشاوره رایگان

دسته بندی:اخبار بازی و فیلم
تاریخ انتشار:سه شنبه 22 آذر 1401
نویسنده:مرتضی رستمیان

بهترین بازی های 2022 برای ps5

بهترین بازی ها برای ps5هدف وبلاگ

در این وبلاگ از گروه برنامه نویسی وارنا قصد داریم تا بهترین بازی های ps5 رو معرفی کنیم همچنین بازی هایی که قراره در سال 2022 به بازار عرضه بشن رو بررسی کنیم.

مطالعه کنید : آی پی من چند است

مطالعه کنید : خرید وب سایت رزومه ای

your browser does not support this videoمطالبی که در این وبلاگ میخوانید

*مقدمه ای بر ps5 *بررسی بهترین بازی های ps5 *بازی های قابل عرضه در 2022 *مورد انتظار ترین بازی های ps5در سال 2022مقدمه ای بر ps5

بهترین بازی های 2022 برای ps5یکی از فعالیت های که افراد در اوغات فراقت خود انجام میدهند انجام بازی های رایانه ای با دستگاه های مختلف است . یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین دستگاه هایی که برای این منظور ساخته شده دستگاهی به نام پلی استیشن است که در لغت به معنی ایستگاه بازی است . این دستگاه توسط شرکت سونی که در زمینه ساخت و طراحی انواع دستگاه ها و برد های الکترونیکی فعالیت میکند ساخته شده و هر چند سال یک بار این دستگاه با تغییراتی که باعث قوی تر شدن آن میشود وارد بازار می شود . چندی پیش جدیدترین نسخه آن یعنی play station5 به بازار عرضه شد که در دسته کنسول های نسل 9 قرار میگیرد این دستگاه جدید دارای قطعات قدرتمند تری نسبت به نسخه قبلی خود است برای همین باید انتظار داشت که بازی هایی که برای این دستگاه ساخته میشن تفاوت های زیادی با نسخه قبلی داشته باشن در وبلاگ قصد داریم بهترین بازی های پلی استیشن 5 و بازی هایی که در سال 2022 به بازار عرضه خواهند شد را با هم بررسی کنیم.

مطالعه کنید : سامانه رزومه ساز آنلاین

بررسی بهترین بازی های ps5

بهترین بازی های 2022 برای ps5چه بازی هایی را برای پلی استیشن 5 خود تهیه کنم؟" این سوالی است که از زمان ورود نسل جدید بازی های سونی در نوامبر گذشته، بیشتر از همه از ما پرسیده شده است. مردم می خواهند ببینند کدام بازی ها بهترین نمایشگر قدرت پلی استیشن 5 هستند و همچنین کدام یک اگرچه پلی‌استیشن 5 هنوز جوان است، اما در حال حاضر مجموعه خوبی از بازی‌ها را جمع‌آوری کرده است، از جمله چند عنوان که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید آن‌ها را بازی کنید.



از PlayStation Studios و Bluepoint Games نسخه‌ای از پلی‌استیشن کلاسیک یعنی Demon’s Souls ساخته شده است. این بازسازی که کاملاً از ابتدا بازسازی شده و به طرز ماهرانه‌ای بهبود یافته است، وحشت‌های یک سرزمین فانتزی پر از مه و تاریک را به نسل کاملاً جدیدی از گیمرها معرفی می‌کند. کسانی که قبلاً با آزمایش‌ها و مصیبت‌های آن مواجه شده‌اند، می‌توانند بار دیگر تاریکی را در کیفیت بصری خیره‌کننده با عملکردی باورنکردنی به چالش بکشند.



این 10 بازی ای که انتخاب شده اند از نظر ما بهترین بازی های پلی استیشن 5 هستند. با گذشت زمان، این مقاله با آخرین نسخه هایی که فکر می کنیم 10 نسخه برتر را می شکند، به روز می شود.



لطفاً توجه داشته باشید که در حالی که لیست زیر شامل 10 ورودی است، ما آنها را رتبه بندی نمی کنیم. اگر یک بازی تا اینجا پیش رفته باشد (و توانسته است اینجا بماند)،یعنی در لیست بازی هایی قرار میگیرد که اگر شما ps5 دارید حتما باید آن ها را تجربه کنید به این ترتیب، ما ورودی ها را به ترتیب زمانی معکوس فهرست می کنیم. همچنین، با به‌روزرسانی‌های آینده، خلاصه‌ای از ورودی‌های قبلی را در پایین لیست خواهید دید. در حالی که این عناوین با گذشت زمان افزایش یافته‌اند، اما همچنان همگی در نوع خود بازی‌های فوق‌العاده‌ای هستند و اگر قبلاً در جریان آخرین بازدیدها هستید، ارزش کاوش را دارند.Deathloop

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 14 سپتامبر 2021



استودیو Arkane، سازندگان Dishonored و Prey 2017، تخصص فراگیر خود در سیم‌کارت را با زیبایی‌شناسی علمی تخیلی دهه 1970 ترکیب کرد تا ماجراجویی جذابی را خلق کند. به عنوان Colt Vahn، در جزیره‌ای گرفتار شده‌اید که در یک حلقه زمانی 24 ساعته به دام افتاده است. برای شکستن این چرخه، باید هشت رؤیای جزیره را در یک روز از بین ببرید، در حالی که از تیراندازی تیرانداز از خفا جولیانا، یک قاتل رقیب که یک بازیکن انسانی ناشناس می تواند کنترل کند، فرار کنید. Deathloop به همان اندازه که یک بازی اکشن است، یک بازی پازلی است، همانطور که فهمیدن اینکه چگونه اهداف خود را قبل از نیمه شب از بین ببرید، مستلزم کشف و اتصال سرنخ هایی در مورد رفتار و حرکات آنها برای تعیین زمان و مکان حمله است. Deathloop چندین راه برای انجام کارهای کثیف شما ارائه می دهد و مجموعه ای از توانایی های ماوراء طبیعی سرگرم کننده سلاح گرم شما را تکمیل می کند.


Ghost of Tsushima Directors Cut

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 20 اوت 2021



این حماسه سامورایی بازیکنان پلی‌استیشن 4 را شگفت‌زده کرد، و Director’s Cut از PS5 استفاده می‌کند تا بازی را بهتر از همیشه جلوه دهد و عملکرد خوبی داشته باشد. از بین بردن مغول‌های مهاجم به‌عنوان سامورایی جین ساکای هرگز احساس بهتری نداشته است، و سوار شدن بر مزارع گل‌های دیدنی تسوشیما با کیفیت 4K پویا، منظره‌ای دیدنی است. علاوه بر موارد مورد استقبال مانند صدای سه بعدی و همگام سازی کامل لب ژاپنی، Directors Cut بسط داستان جزیره Iki را نیز شامل می شود. در یک جزیره کوچک همسایه که توسط یک تهدید ماوراء طبیعی گرفتار شده است، به نظر می رسد این افزوده به اندازه کافی بزرگ است که یک دنباله مستقل باشد. این یک امتیاز عالی است که کاملا کمپین اولیه را تکمیل می کند و به طرفداران Ghost of Tsushima بهانه ای عالی برای گسترش تلاش انتقام جزیره خود می دهد.


مطالعه کنید : رزومه کاری چیست ؟ بهترین روش برای نوشتن رزومه کاری

Hades

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 13 آگوست 2021 (پلی استیشن)



با Hades، بازی های Supergiant برای افرادی که به این ژانر اهمیتی نمی دهند یک سرکش ایجاد کرد. داستان قانع کننده زاگرئوس، پسر هادس، و تلاش او برای فرار از دنیای اموات، با هر دویدن، ذره ذره به طرز درخشانی آشکار می شود و شما را تا پایان رضایت بخش خود درگیر می کند. این به این معنی است که شکست خوردن و شروع مجدد اغلب احساس ثواب می کند، زیرا لحظات روایی خارق العاده و گفتگوهای جذاب را با گروه به یاد ماندنی خدایان، قهرمانان و افراد ناسازگار باز می کنید. مبارزه ای که آدرنالین را القا می کند به تنهایی احساس خدایی می کند. مهم نیست کدام سلاح الهی را انتخاب می کنید، کشتن تهدیدات افسانه ای اتاق به اتاق هیجان انگیز است. همینطور است که به صورت استراتژیک انبوهی از مواهب و توانایی های مفید را روی هم قرار می دهیم. تعداد کمی از بازی‌ها به اندازه هادس به طور مؤثر و بدون زحمت «یک بار دیگر» نیاز دارند


Ratchet & Clank: Rift Apart

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 11 ژوئن 2021



Ratchet & Clank ستونی از برند پلی استیشن است، و آخرین ورودی این فرنچایز، Rift Apart، یادآوری عالی از چرایی این موضوع است. داستان پیچیده، نبرد دو نفره با دکتر نفاریوس را در چند جهان می بیند، به ویژه، بُعدی که تبهکار کهکشان را فتح کرده است. ریوت، همتای زن راچت، به عنوان یک همبازی خوش آمد در داستانی پر از طنز و دل می‌پیوندد. در همین حال، ترکیب پلتفرمینگ و گان پلی فشرده تر و خیره کننده تر از همیشه است. استفاده از بند شکاف برای تاب برداشتن بین واقعیت ها به طور یکپارچه چین و چروک منحصر به فردی را برای مبارزه و کاوش ایجاد می کند. همچنین کمک می کند که Rift Apart یک ویترین گرافیکی باشد و عنوانی عالی برای نشان دادن اسب بخار PS5 به شما می دهد.


Final Fantasy VII Remake Intergrade

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 10 ژوئن 2021



Final Fantasy VII Remake 2020 شاهکار غیرممکنی را انجام داد که جوهره ناملموسی را که بازی 1997 را بسیار محبوب می کند، در حالی که داستان و گیم پلی بازی را دوباره ابداع کرد تا احساس یک عنوان جدید را به آن تبدیل کند، انجام داد. اگر اولین بار آن را از دست دادید، FFVII Remake ترکیبی برنده از اکشن سریع و مکانیک های نوبتی را معرفی می کند تا بازیکنان دو طرف سکه را خوشحال کنند. به عنوان اولین فصل از یک سفر اپیزودیک، داستان بر روی Cloud و دوستانش متمرکز است که سعی می کنند شرکت شرور Shinra را از بین ببرند و کل بخش Midgar ماجراجویی اصلی را در بر می گیرد. Intergrade، نسخه پیشرفته PS5، باعث شد که بازی خیره کننده PS4 حتی بهتر به نظر برسد. بهترین از همه، شامل بخش داستان انحصاری کنسول Intermission با بازی نینجای کاریزماتیک Yuffie به همراه چرخش حتی بهتر در سیستم مبارزات ستاره‌ای است.


مطالعه کنید : رزومه انگلیسی برای کار و مهاجرت

Resident Evil Village

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 7 مه 2021



سری Resident Evil در گذشته با ایجاد تعادل بین وحشت و اکشن دست و پنجه نرم کرده است، اما Village به نقطه شیرینی دست پیدا می کند و یک سری ترس های جوی پرتنش را ارائه می دهد که با آتش سوزی های عرق آور مشخص می شود. ایتن وینترز، قهرمان بازی Resident Evil 7: Biohazard برای دور دیگری با هر چیزی که در شب اتفاق می افتد، بازمی گردد. با این حال، این بار اتان در مأموریتی است تا دخترش را از دست گروه‌های گرگینه و خون‌آشام‌هایی که در قلعه‌ای قرون وسطایی و روستای اطراف آن راه‌اندازی کرده‌اند، نجات دهد. مبارزات اول شخص Capcom بهبود یافته است تا نبرد احساس بهتری نسبت به همیشه داشته باشد، و مجموعه کاملی از هیولاهای وحشتناک اتان را از سایه ها بیرون می کشند، بنابراین چه در دهکده مبارزه باشید چه خارج از آن، حس تنش قوی ایجاد می کند. مطمئناً، این پازل ها می توانند از کمی جلا استفاده کنند، اما مبارزات رئیس Resident Evil هرگز بهتر از این نبوده اند.


It takes two

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 24 مارس 2021



یکی از بهترین بازی‌های مشارکتی که تا به حال ساخته شده است، آن دو نیاز به کار گروهی، ارتباط و کمی صبر در هر ثانیه بازی دارد. هر دو بازیکن توانایی های متفاوتی دارند که باید برای غلبه بر چالش ها با هم ترکیب شوند. درست زمانی که به نظر می رسد شما و همسرتان ریتم خوبی را ایجاد کرده اید، گیم پلی بازی تغییر می کند تا شما را به روشی کاملا متفاوت به چالش بکشد. مجموعه گسترده ای از مفاهیم گیم پلی که مورد بررسی قرار می گیرند، تنها بخشی از چیزی است که بازی It Takes Two را به چنین لذتی تبدیل می کند. It Takes Two همچنین با داستانی صمیمانه که مضامینی را که اغلب در بازی ها دیده نمی شود بررسی می کند، مجذوب خود می شود.


Demon s Souls

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 12 نوامبر 2020



به لطف بازسازی عالی Demon s Souls، انتظار برای Elden Ring از From Software کمی دردناکتر شد. بازگشت به ریشه‌های این سری و دیدن زنده شدن آن به شیوه‌های زیبا (و آزاردهنده) یکی از نکات برجسته عرضه پلی‌استیشن 5 بود. تغییرات کوچکی که بازی‌های توسعه‌دهنده Bluepoint ایجاد کرد به این کلاسیک کمک می‌کند تا جلوه‌ای مدرن داشته باشد و به آن کمک می‌کند در مقابل دیگر بازی‌های بزرگ Souls ایستادگی کند. اگر قبلاً این بازی را تا حد مرگ بر روی PS3 بازی کرده‌اید، حالت شکستگی جدید آنقدر رقص را تغییر می‌دهد تا دوباره احساس تازگی داشته باشد.


نظر نویسنده : اگر پلی استیشن 5 دارید و این بازی رو تا حالا بازی نکردید بهتره که برید دستگاهتون رو بندازید دور !!!! حتما حتما این بازی روی دستگاهتون امتحان کنید یکی از بهتریناس


مطالعه کنید : سایت شخصی چیست؟آشنایی با امکانات سایت شخصی

Marvel s Spider-Man: Miles Morales

بهترین بازی های 2022 برای ps5


انتشار: 12 نوامبر 2020



دنیای مرد عنکبوتی استودیوی Insomniac Games کمی شبیه به دنیای سینمایی مارول است و داستانی از نگاه شخصیت‌های مختلف ادامه می‌یابد. اولین بازی مایلز مورالس کوتاه تر از بازی اصلی است، اما به همان اندازه جذاب است. داستان دوران بلوغ مایلز به خوبی انجام می‌شود، و در حالی که او همان نام مرد عنکبوتی را با پیتر دارد، به عنوان یک قهرمان متفاوت ظاهر می‌شود که از نامرئی و الکتریسیته برای پاکسازی شرورانی که شهر نیویورک را تهدید می‌کنند، استفاده می‌کند. در اینجا امیدواریم بازی بعدی پیتر و مایلز را به یک اندازه در کانون توجه قرار دهد. ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم این داستان Spidey به کجا می رسد.



این بازی ها تا به این جا ده بازی برتری بودند که برای پلی استیشن 5 منتشر شده اند اما حالا باید بررسی کنیم که برای سال 2022 چه بازی هایی منتشر خواهند شد؟بازی های قابل عرضه در 2022

بازی های قابل عرضه در 2022در این لیست ابتدا بر طبق ماه بررسی میکنیم که در هر ماه قرار است چه بازی هایی برای پلی استیشن 5 عرضه شود و بعد در قسمت بعدی مورد انتظار ترین بازی ها را معرفی میکنیم اما باید متذکر بشیم که این اطلاعات توسط لیستی که شرکت های بازی سازی منتشر کرده اند جمع آوری شده و در بعضی موارد ممکنه تغیری در تاریخی که اعلام کرده اند رخ بده :


ژانویه

  • * Deep Rock Galactic
  • * Battle Brothers
  • * Rainbow Six Extraction
  • * Uncharted: Legacy of Thieves Collection

فبریه

  • * Dying Light 2
  • * OlliOlli World
  • * Rumbleverse
  • * Edge of Eternity
  • * Dynasty Warriors 9: Empires
  • * Relayer
  • * King of Fighters XV
  • * Horizon Forbidden West
  • * Truck Driver: Premium Edition
  • * Martha Is Dead
  • * Elden Ring
  • * GRID Legends
  • * Monark
  • * Dragon Quest X: Rise of the Five Tribes Offline
  • * Blood Bowl 3
  • * Evil Dead: The Game

مارس

  • * ELEX II
  • * Babylon s Fall
  • * Gran Turismo 7
  • * Assassin s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok
  • * Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin
  • * Tiny Tina s Wonderlands
  • * Tropico 6
  • * Grand Theft Auto V
  • * Cyberpunk 2077

می

  • * Forspoken

ژوئن

  • * Steelrising
  • * The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition

مطالعه کنید : همسایه های جهنمی

آگوست

  • * Saints Row

سپتامبر

  • * Test Drive Unlimited: Solar Crown
  • * DNF Duel
  • * Instinction
  • * Tinykin
  • * Kuro no Kiseki II: Crimson Sin
  • * Sonic Frontiers

بازی های آزمایشی در سال 2022

  • * A Plague Tale: Requiem
  • * ANNO: Mutationem
  • * Arc Raiders
  • * Arctic Awakening
  • * Avatar: Frontiers of Pandora
  • * Axiom Verge 2
  • * Bloodhunt
  • * Bomb Rush Cyberfunk
  • * Braid: Anniversary Edition
  • * Brewmaster
  • * Century: Age of Ashes
  • * Chernobylite
  • * Cozy Grove
  • * Dakar Desert Rally
  • * Dustborn
  • * Eiyuden Chronicle: Rising
  • * Elasto Mania Remastered
  • * Evil West
  • * Final Fantasy XVI
  • * Ghostwire: Tokyo
  • * God of War Ragnarok
  • * Sniper Elite 5
  • * Suicide Squad: Kill the Justice League
  • * The Lord of the Rings: Gollum

مورد انتظار ترین بازی های ps5در سال 2022

بازی های سال 2022 برای پلی استیشن 5در بین بازی هایی که برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد بعضی از عنوان ها بسیار جذاب هستند و گیمر ها و تمام افرادی که به بازی های ویدیویی علاقه دارند بی صبرانه منتظر انتشار این عناوین هستند اولین مورد یا شاید پر طرفدار ترین بازی در این لیست God Of War Ragnarok باشد :



بازی های سال 2022 برای پلی استیشن 5

با توجه به موضوع و داستانی که در God OF War 2018 شاهد آن بودیم مشخص بود که این بازی ادامه خواهد داشت و نسخه به نسخه پیش خواهد رفت تا در نهایت به احتمال زیاد شاهد آن باشیم که خدای جنگ در آینده حول داستان پسر کریتوس باشد البته تا آن موقع ممکن است چند سالی باقی مانده باشد و ما تا جایی که میتونیم باید از وجود این کاراکتر در دنیای بازی های رایانه ای لذت ببریم . داستان خدای جنگ 2022 نیز در ادامه همان داستان در نسخه سال 2048 است ولی این بار با قدرت گرافیکی بسیار بالاتر و وجود ضربات خشن تر احتمالا باید شاهد دشمن های بسیار جذابتری هم باشیم به شخصه پیشبینی میکنم که خط داستانی نیز قدرتمند تر خواهد شد و در همه این موارد میتوان نبر کریتوس با ثور (خدای آذرخش و طوفان وتندر ) اشاره کرد که به احتمال زیاد باید شاهد صحنه های مبارزه ای فوق العاده ای باشیم خلاصه که شرکت سانتا مونیکا باز هم یک اثر منحصر فرد رو در سال 2022 روانه بازار میکند .



بازی های سال 2022 برای پلی استیشن 5

عنوان قابل انتظار دیگر این لیست رو میشه Rainbow Six Extraction دونست . سری بازی های Rainbow Six با توجه به سبک خاصی که دارند برای گیمر ها بسیار جذاب است به اوجه به ظاهر آن میتوان گفت که این بازی احتماالا نگاهی به آینده دارد و اکشن خود را به آینده نسبت داده پس باید انتظار تجهیزات مدرنی رو در باز یداشت چرا که در این سری بازی ها شما میتونید از تجهیزات بسیاری برای کارکتر خود استفاده کنید اتفاقی که در سری rainbow six siege شاهد آن بودیم .



عناوینی دیگر نظیر The Lord of the Rings: Gollum و Suicide Squad: Kill the Justice League و Sniper Elite 5 نیز حتما در این لیست قرار میگیرند و با توجه به اسم هایی که دارند باید انتظار زیادی از این عناوین داشته باشیم چرا که همگی این بازی ها پیشینه ای قوی در بازی های رایانه ای دارند البته در این بین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای اولین بار است که می خواهد به بازار عرضه شود برای همین باید دید آیا می تواند انتظارات را برآورده کند بازی ای که مشابه همین سبک ساخته شده باشد را داریم ، Marvel s Avengers که این بازی نظرات منتقدان و گیمر ها نتوانست جلب کند برای همین باید صبر کنیم تا ببینیم با چه محتوایی رو به رو خواهیم شد



اگر بازی Horizon Forbidden West را در لیست مورد انتظار ترین ها قرار ندیم واقعا کم لطفیه چرا که این بازی هم علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان داره .



در لیست بازی ها قابل انتشار در سال 2022 یک سری عناوین به چشم میخورد که این بازی ها برای ps4 عرضه شده بودند اما در سال 2022 برای ps5 نیز عرضه خواهند شد که مطمئنا جزئیات گرافیکی بازی بالاتر رفته و گیمر ها شاهد تجربه ای متفاوت خواهند بود این بازی شامل موارد زیر میشوند :


Uncharted: Legacy of Thieves Collection



Assassin s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarok



Grand Theft Auto V



Cyberpunk 2077



The Witcher 3: Wild Hunt - Complete Edition

نتیجه گیری :



میتونیم اینطور بگیم که سال 2022 برای دارندگان ps5 سالی پرهیجان و جذاب خواهد و میتونن بیشتر از سال قبل از بازی و دنیای بازی های ویدیو لذت ببرن و کلی عنوان مختلف و جذاب رو تجربه کنن . وبلاگ های گروه برنامه نویسی وارنا رو دنبال کنید تا جدید ترین اخبار دنیای سرگرمی و بازی های رایانه ای رو براتون پوشش بدیم.مطالعه کنید : بازی های پلی استیشن بر روی گوشی های هوشمند