مشاوره رایگان

دسته بندی:اخبار بازی و فیلم
تاریخ انتشار:چهار شنبه 16 آذر 1401
نویسنده:مرتضی رستمیان

EA سه نقشه بزرگ جدید Battlefield 2042 را معرفی کرد

Battlefield 2042جدید ترین اخبار دنیای فیلم و بازی و سرگرمی رو از سایت وارنا دنبال کنید

هدف وبلاگ

Electronic Arts تریلر جدیدی منتشر کرده است که در آن سه نقشه از نقشه‌های جدیدی که به Battlefield 2042 می‌آیند را به نمایش می‌گذارد، که هر کدام «به‌طور خاص برای ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند که مستقیماً بر استراتژی شما و تیم شما تأثیر می‌گذارد».

your browser does not support this videoمطالبی که در این وبلاگ میخوانید

*بررسی ویدیو منتشر شده *نقشه Renewal *نقشه Breakaway *نقشه Discarded *نتیجه گیری *باید این بازی رو بخریم ؟ *تاریخ انتشار بازی Battlefield 2042بررسی ویدیو منتشر شده

این ویدئو دقیقاً یک تجزیه و تحلیل تاکتیکی عمیق نیست: در عوض، بیشتر یک مرور سریع و سریع از سه محیط متمایز است که همه آن‌ها مملو از قطعات و اجزای مختلف معماری برای صعود بازیکنان است. وجه مشترک آنها اندازه است، با "مناطق جنگی متمایز متعدد" در هر کدام، که نبردهای نزدیک، دوربرد و خودرو را به طور همزمان امکان پذیر می کند.

نقشه Renewal

Battlefield 2042Renewal : منظره ای التقاطی که در یک صحرای مصر قرار دارد با یک نیروگاه خورشیدی در یک طرف و یک مرکز تحقیقاتی سرسبز در طرف دیگر. این دارای یک دیوار بین هر دو منطقه با نقاط ورودی مختلف است، از جمله یک نقطه خفه کردن از طریق ایست بازرسی ورودی اغلب مورد بحث در Conquest در وسط نقشه. بازیکنان همچنین باید برای نبردهای نزدیک در این مناطق و همچنین هر دو ساختمان واقع در Renewal آماده باشند.

نقشه Breakaway

Battlefield 2042Breakaway: در قطب جنوب، این نقشه شامل یک سکوی فراساحلی در سواحل یخ زده و یک ایستگاه چشم انداز است که در بالای میدان نبرد قرار گرفته است، که آن را به نقطه کانونی برای نبردهای هوایی تبدیل می کند. در مسیرهای شکسته یخچال، بازیکنان در داخل و بالای صخره های یخی که با زیپ لاین ها و پل های طناب به هم وصل شده اند می جنگند و استفاده سریع از چتر نجات می تواند تفاوت بین مرگ یا زندگی باشد.

مطالعه کنید : بررسی بازی Battlefield 2042

نقشه Discarded

Battlefield 2042Discarded : دارای یک روستای سیل زده در امتداد ساحل غربی هند، بدنه جداشده و یک کشتی کلوسوس برای کاوش. این نقشه تعداد زیادی پوشش و نبرد نزدیک را ارائه می دهد. کشتی Colossus به بازیکنان اجازه می دهد در داخل کشتی خود بجنگند در حالی که کشتی های هوایی از بالا حمله می کنند و تانک ها بدنه آن را کوبیده می کنند. با آب و هوای غیرقابل پیش بینی، بازیکنان باید روی انگشتان خود بمانند زیرا خطر گردباد می تواند هر لحظه به نقشه حمله کند.

نتیجه گیری

Battlefield 2042با احتساب این سه نقشه، هفت نقشه در راه اندازی Battlefield 2042 ارائه می شود. نقشه های بیشتری در به روز رسانی های فصلی و همچنین متخصصان جدید برنامه ریزی شده است. Electronic Arts همچنین اخیراً نیمه دوم گروه متخصصان Battlefield 2042 (از جمله اولین شخصیت غیر باینری سری) را فاش کرد و تأیید کرد که علیرغم برخی نگرانی ها در مورد نحوه بازی آنها در آزمایش بتا اخیر، شخصیت های بحث برانگیز اینجا هستند.

باید این بازی رو بخریم ؟

به نظر میرسه که شرکت EA قصد داره یک بازی شوتر اول شخصی رو به بازار بفرسته که از بهترین بازی های تاریخ این سبک بشه و با توجه به وقتی که برای تولید این بازی گذاشتن و ویدیو هایی که از بازی به نمایش گذاشتن موفق میشن که این کار رو انجام بدن پس خرید این بازی میتونه ارزششو داشته باشه

تاریخ انتشار بازی Battlefield 2042

Battlefield 2042 در 19 نوامبر منتشر می شود. در اینجا نیمه اول مجموعه تخصصی آن است که در مجموع 10 اسلحه ساخته شده است، و ما همچنین یک راهنمای مفید برای همه اسلحه هایی که تاکنون در مورد آنها می شناسیم دریافت کرده ایم.