مشاوره رایگان

دسته بندی:آموزش برنامه نویسی
تاریخ انتشار:پنج شنبه 13 بهمن 1401
نویسنده:مرتضی رستمیان
Document بهترین کتاب ها و دوره های آموزشی برای Tailwind-css

بهترین دوره های آموزشی برای یادگیری Tailwind-css

در این مقاله از گروه برنامه نویسی وارنا ، به معرفی بهترین دوره های آموزشی Tailwind-css میپردازیم

آیا میخواهید در سال 2023 با فریمورک جذاب و کاربردی Tailwind-css کار کنید ؟ در این مقاله به معرفی بهترین دوره های آموزشی آنلاین میپردازیم.

  • 1- Tailwind CSS From Scratch | Learn By Building Projects by Brad Traversy Tailwind-css from scratch

    میتونم بگم کامل ترین و به روز ترین دوره ی آموزشی Tailwind-css ،این دوره ی آموزشی از سایت معروف Udemy میباشد. شما در این دوره ی آموزشی به طراحی و ساخت دیزاین های جذاب و کاربردی با استفاده از کلاس های Tailwind-css میپردازید و پروژه های جذاب و سرگرم کننده اش ، باعث میشود که به درک مفهومی و عمیقی از تیلویند دست پیدا کنید. همپنین 5 پروژه ی کوچک و 6 سایت را طراحی خواهید کرد. این دوره ی آموزشی ، پولی میباشد و در حدود 70 دلار قیمت گذاری شده است

  • بخوانید درباره : آموزش تبدیل پروژه ی Bootstrap به Tailwind-css

  • 2- Tailwind CSS: A Modern Way To Build Websites Using CSS Tailwind CSS: A Modern Way To Build Websites Using CSS

    این دوره نیز یکی دیگر از دوره های خوب سایت Udemy میباشد. در بخش اول به معرفی تیلویند و تفاوتش با Bootstrap میپردازد و مزایا و معایب تیلویند نسبت به دیگر فریمورک های css را بررسی میکند. در بخش دوم ، به طراحی پروژه های مختلف بر اساس ساختار آن ها که شمال FlexBox و Grid میباشد ، میپردازد. در بخش سوم به مباحث Responsive و همچنین طراحی کامپوننت های مختلف از جمله کارت محصول میپردازد. در بخش نهایی به طراحی یک سایت ادمین با نمودار های داینامیک برای داده های ورودی پرداخته شده است. این دوره نیز هزینه دارد و باید مبلغی در حدود 75 دلار برای آن هزینه کرد.

  • 3- دوره ی آموزش sass و Tailwind-css وارنا varna tailwind-css

    و اما برسیم به دوره ی آموزشی Tailwind-css وارنا که نه تنها مباحث مربوط به تیلویند بلکه به آموزش sass نیز که پیشرفته تر از css خام میباشد ،پرداخته شده است. به جرئت میتوان گفت کامل ترین دوره ی آموزشی Tailwind-css و sass به زبان فارسی ، همین دوره میباشد که شما با گذراندن این دوره ، به تمام مفاهیم و کلاس های تیلویند مسلط خواهید شد. آموزش کامل کانفیگ تیلویند ، اضافه کردن فونت ها و رنگ های مختلف به کانفیگ ، اکستنش های کاربردی و مفید تیلویند در VsCode ، لینک کردن کلاس های تیلویند به فایل sass و تمیز تر کردن کد نهایی و کلی آموزش های جذاب و درجه یک دیگه داخل این دوره ی اموزشی قرار داده شده.

  • 3- Tailwind CSS Course Online For Free tutorial With Certificate Tailwind CSS Course Online For Free tutorial With Certificate

    این دوره ی آموزشی رایگان میباشد و شامل 19 ویدیوی آموزشی از جمله آموزش Flexbox و Grid ، فونت ها و آیکون ها در تیلویند و غیره میباشد که طبیعتا کیفیت و عمق زیادی در آموزش های این دوره دیده نمیشود و صرفا برای آشنایی سطحی با تیلویند ، مفید میباشد.

آموزش و استخدام در وارنا

آیا میدانستید که شما میتوانید این Tailwind جذاب و دوست داشتنی رو از صفر تا صد با دوره ی آموزشی که گروه برنامه نویسی وارنا تدارک دیده ، یاد بگیری ؟ خبر خوب همینجا به پایان نمیرسه. شما میتوانید پس از پایان دوره و کسب نمره ی قبولی ، با شرکت وارنا همکاری کنی و پروژه ی طراحی قالب UI دریافت کنی. همین حالا در دوره ی آموزش Tailwind-css و sass وارنا ثبت نام کن . فرصت رو از دست نده !