مشاوره رایگان

دسته بندی:تحلیلی
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 شهریور 1402
نویسنده:مهدی جام گوهری

بهترین شرکت برنامه نویسی معتبر در جهان کدام است؟

در این وبلاگ آموزشی از شرکت برنامه نویسی وارنا قصد داریم که بهترین شرکت برنامه نویسی در دنیا را بر اساس رتبه بندی و میزان محبوبیت توسط کاربران به عرض شما برسانیم. اما این شرکت ها در حوزه های مختلفی فعالیت میکنند که میتوان آنها راهوش مصنوعی ، وب ، اپلیکیشن ، بازی سازی ، شبکه و... نام برد. اما این شرکت ها در تمام دنیا با ارائه خدماتی که به مشتریان خود دارند و رضایت آنها را جلب میکنند دارای قدرت و اعتبار ویژه ای در نزد مشتریان و کاربران خود هستند. مسلم است که با توجه به شمار مشتریان آنها سهم زیادی در تحولات دنیای وب ایجاد میکنند.

مطالعه کنید: بهترین شرکت برنامه نویسی در اصفهان

the best programing company
بهترین شرکت برنامه نویسی دنیا

برترین شرکت های برنامه نویسی



1- شرکت برنامه نویسی وارنا

شرکت برنامه نویسی وارنا با بیش از ده سال سابقه در ساخت انواع سایت ها ، اپلیکیشن های موبایلی ، برنامه های دسکتاپ ، فعالیت در هوش مصنوعی ، تولید محتوا ، بهینه سازی سئو و... فعالیت میکند که با در نظر گرفتن تمام شرایط میتوان شرکت برنامه نویسی وارنا را بهترین شرکت برنامه نویسی در ایران معرفی کرد. شرکت برنامه نویسی وارنا علاوه بر خدماتی گفته شده در بالا ، در بحث آموزش و تعلیم برنامه نویسان حرفه ای در سراسر ایران نیز فعالیت میکند که با توجه به اینکه شرکت برنامه نویسی وارنا با معضل کمبود برنامه نویس حرفه ای روبرو شده است تمام افراد را با دوره های آموزشی که دارد آموزش میدهد و آنها را استخدام میکند. هر شخصی که به صورت صفر صفر به ما رجوع میکند با دیدن آموزش های ما با بالاترین درجه از حرفه ای بودن در برنامه نویسی در شرکت برنامه نویسی ما استخدام میشود . اما اینکه ما برنامه نویسان تعلیم دیده خود را استخدام میکنیم نشانه این است که ما در تمام پروژات را با بهترین شکل ممکن به مشتری تحویل میدهیم.

varna company
شرکت برنامه نویسی وارنا

2- شرکت برنامه نویسی Elexs

در حال حاضر میتوان بهترین شرکت برنامه نویسی جهان را elexs دانست زیرا که با داشتن 1500 متخصص در سراسر اروپا ، آمریکا و کانادا و با داشتن بهترین متد روز دنیا در انجام پروژات خود و داشتن شرایط مناسب برای انجام هرگونه پروژه سهم زیادی از بازار برنامه نویسی را در دست دارد. این شرکت برنامه نویسی در سال 1991 تاسیس و شروع به فعالیت کرد. امروزه دفتر اصلی این شرکت در لووو اوکراین است و سایر شعبات آن در سراسر پخش شده است. اما خدماتی که شرمت برنامه نویسی الکس ارائه میدهد به صورت زیر است :

  • 1- خدمات هوش مصنوعی
  • 2- خدمات امنیت شبکه
  • 3- توسعه بلاکچین
  • 4- توسعه نرم افزار و اپلیکیشن
elexs company
شرکت برنامه نویسی elexs

3- شرکت برنامه نویسی 10Pearls

این شرکت برنامه نویسی یکی دیگر از بهترین شرکت های برنامه نویسی در جهان میباشد که فعالیت و حوضه ی اصلی آن ، حوضه اپلیکیشن های موبایلی به صورت کراس پلتفرم میباشد. این شرکت برنامه نویسی علاوه بر حوضه تخصصی خود در توسعه وب نیز فعالیت میکند به طوری که این شرکت برنامه نویسی ادعا دارد که خدمات ارزنده و تازه ای را ارئه میدهد. این شرکت برنامه نویسی در سال 2004 استارت کار خود را زد و در این دوره دفتر اصلی آنها در آمریکا-واشنگتن قرار دارد.

10Pearls company
شرکت برنامه نویسی 10Pearls

4- شرکت برنامه نویسی Itransition

این شرکت برنامه نویسی یکی از معتبر ترین شرکت ها برای انجام پروژات توسعه نرم افزار است که با خدمات و مشاوره هایی که به شما میدهند بهترین نوع کارشان را به شما ارئه میدهند. این شرکت توسط بسیاری از افراد معروف تعریف و تمجید شده است که این نیز یکی از برگ برنده هایی است که نسبت به باقی شرکت های برنامه نویسی دارد. این شرکت در سال 1998 شروع به فعالیت در این حوضه کرد و دفتر اصلی این شرکت برنامه نویسی هم در آمریکا-دنور میباشد.

Itransition company
شرکت برنامه نویسی Itransition

5- شرکت برنامه نویسی BairesDev

این شرکت برنامه نویسی نیز در لیست بهترین شرکت های برنامه نویسی قرار میگیرد. این شرکت با 1.2 میلیون مهندس نرم افزار متقاضی کار هر ساله با این افراد در حال همکاری میباشد. اما از بین این متقضایان فقط حدود 1% از آنها را استخدام میکند. این شرکت مشتریانی دارد که به تنهایی خود آنها غول حوزه فعالیت خود هستند که این هم یکی از دیگر مزیت های این شرکت است . این شرکت در سال2009 افتتاح شده است و دفتر این شرکت هم در آمریکا-سان فرانسیسکو میباشد.

BairesDev company
شرکت برنامه نویسی BairesDev

6- شرکت برنامه نویسی Frogslayer

این شرکت برنامه نویسی یکی از بهترین های خود در زمینه توسعه نرم افزار و نوآوری های دیجیتالی است. مزایای که این شرکت برای مشتریان خود مهیا میکند را در هیچ شرکتی نمیتوانید پیدا کنید. از آنجا که سرعت انجام پروژه برای مشتری مهم است ، این شرکت با رعایت سرعت مناسب در انجام پروژات به مشتری میفهماند که بسیار برای شرکت ما مهم هستید. این شرکت در سال 2005 تاسیس و دفتر این شرکت هم در آمریکا-کالج استیج واقع شده است.

Frogslayer company
شرکت برنامه نویسی Frogslayer

سخن پایانی

مسلم است که برای انجام پروژات برنامه نویسی نمیتوانیم با شرکت های آمریکایی ارتباط بگیریم پس ما به شما پیشنهاد میکنیم تا با شرکت ما یعنی ، شرکت برنامه نویسی وارنا ارتباط برقرار کنید. اما برای شما که نیازی به پروژه ندارید و میخواهید آموزش برنامه نویسی هم ببینید در شرکت ما جای دارید. شما میتوانید با مراجعه به بخش دوره ها نسبت به تهیه دوره ها اقدام کنید ، و سپس بعد از طی کردن دوره های ما شما به فردی مستعد و حرفه ای در زمینه برنامه نویسی میشوید که شرکت برنامه نویسی وارنا نیز به دنبال چنین اشخاصی میگردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع به بخش استخدام در سایت ما رجوع کنید. و در آخر هم امیدواریم که این مقاله آموزشی برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم مقداری از سوالات ذهنی شما را پاسخ داده باشیم.